Onze werkzaamheden bestaan in hoofdzaak uit de onderstaande diensten. Uiteraard verzorgen wij ook alle bijbehorende en samenhangende werkzaamheden.
Fiscale zaken:
- het verzorgen van aangiften inkomsten- en vennootschapsbelasting
- het verzorgen van aangifte successierechten
- het begeleiden van controles van de belastingdienst
- estate planning (erf- en schenkbelasting, vermogensrecht)
- het opstellen van bezwaarschriften
- advisering
Accountancy:
- het opstellen van de jaarrekening
- het bespreken van de jaarrekening
- het opstellen van tussentijdse cijfers en/of prognoses
- het begeleiden van startende ondernemers en financieringen
- omzetten/ aanpassen bedrijfsvorm
Bedrijfsadministraties:
- periodieke verwerking van aangeleverde administraties
- periodiek controleren van de door cliënt verwerkte administratie
- inrichten en begeleiden van administraties
- verzorgen van aangiften omzetbelasting
HRM en salarisadministraties:
- het verzorgen van loonberekeningen
- het verzorgen van aangifte loonbelasting
- correspondentie met bedrijfsverenigingen en de belastingdienst
- het verzorgen van ziek- en herstelmeldingen
Stuut Ouwens is aangesloten bij het Register Belastingadviseurs.
Stuut Ouwens Belastingadviseurs cv heeft de erkenning als RB-kantoor. Dit betekent dat de eindverantwoordelijkheid voor de fiscale afdeling in handen is van een RB. Zo weet u zeker dat uw belangen optimaal behartigd worden. De RB, daar begint elk fiscaal antwoord mee.