Onze werkzaamheden bestaan in hoofdzaak uit de onderstaande diensten. Uiteraard verzorgen wij ook alle bijbehorende en samenhangende werkzaamheden.

Fiscale zaken:

  • het verzorgen van aangiften inkomsten- en vennootschapsbelasting
  • het verzorgen van aangifte successierechten
  • het begeleiden van controles van de belastingdienst
  • estate planning (erf- en schenkbelasting, vermogensrecht)
  • het opstellen van bezwaarschriften
  • advisering

Accountancy:

  • het opstellen van de jaarrekening
  • het bespreken van de jaarrekening
  • het opstellen van tussentijdse cijfers en/of prognoses
  • het begeleiden van startende ondernemers en financieringen
  • omzetten/ aanpassen bedrijfsvorm

Bedrijfsadministraties:

  • periodieke verwerking van aangeleverde administraties
  • periodiek controleren van de door cliënt verwerkte administratie
  • inrichten en begeleiden van administraties
  • verzorgen van aangiften omzetbelasting

HRM en salarisadministraties:

  • het verzorgen van loonberekeningen
  • het verzorgen van aangifte loonbelasting
  • correspondentie met bedrijfsverenigingen en de belastingdienst
  • het verzorgen van ziek- en herstelmeldingen

Bedrijfskundige advisering:

  • Lorem ipsum dolor sit amet
  • Lorem ipsum dolor sit amet
  • Lorem ipsum dolor sit amet
  • Lorem ipsum dolor sit amet

Juridisch advies:

  • Lorem ipsum dolor sit amet
  • Lorem ipsum dolor sit amet
  • Lorem ipsum dolor sit amet
  • Lorem ipsum dolor sit amet

Stuut Ouwens is aangesloten bij het Register Belastingadviseurs.

Stuut Ouwens Belastingadviseurs cv heeft de erkenning als RB-kantoor. Dit betekent dat de eindverantwoordelijkheid voor de fiscale afdeling in handen is van een RB. Zo weet u zeker dat uw belangen optimaal behartigd worden. De RB, daar begint elk fiscaal antwoord mee.

Wilt u weten wat wij voor u kunnen betekenen?